Концепція термінальних рішень полягає в установці операційної системи на сервер, що дозволяє запускати будь-який додаток в режимі "клієнт-сервер"! Все ПО виконується в повному обсязі на сервері. З боку клієнта не потрібно потужного комп'ютера - на нього встановлюється невелика програма - клієнт, яка взаємодіє з сервером: в напрямку клієнт> сервер, передаючи натискання на клавіші і руху миші користувачем; в напрямку сервер-> клієнт, передаючи зміни зображення, який повинен побачити користувач у себе на екрані. Такий підхід дозволяє дистанційно керувати сервером і додатками при мінімальних вимогах до пропускної спроможності мережевого з'єднання.
Які вигоди обіцяє нам використання термінальних рішень?
потенційна можливість використання т.зв. мережевих комп'ютерів (Net Computers) простіше централізовано адмініструвати тільки сервер, а не весь парк комп'ютерів істотне зменшення витрат на утримання і модернізацію комп'ютерного парку. Для переходу на технологію потрібно купити відносно потужний сервер (якщо його ще немає). У багатьох випадках досить модернізувати котрусь із вже існуючих робочих станцій покупкою додаткової кількості ОЗУ.
Служби термінал-сервер забезпечують клієнтським комп'ютерам доступ до Windows-додатків. Будь-який клієнт, що підтримує служби термінал-сервер, отримує з їх допомогою доступ до робочого столу і встановлених додатків на сервері. Користувачі можуть підключаться до служб термінал-сервер через будь-яке з'єднання TCP / IP, включаючи віддалений доступ, Ethernet, Internet, бездротові мережі або VPN (virtual private network).
Плюси термінального рішення:
1. Обчислювальні можливості декількох комп'ютерів в мережі об'єднуються.
2. Так як терміналами можуть служити практично будь-які комп'ютери, ви зможете використовувати комп'ютери класу з невеликими обчислювальними можливостями
3. Різке зменшення вартості робочого місця: тільки на серверах додатків потрібні дисководи, вінчестери/SSD, великі обсяги пам'яті і так далі.
4. Значно знижуються витрати на адміністрування, придбання і оновлення програмного забезпечення. Так як ПЗ встановлюється і оновлюється тільки на серверах додатків, то скорочується вартість ліцензій, а також зменшується вартість адміністрування
5. Велика швидкість роботи з дисками: однакова інформація частіше виявляється в кеші.
6. Істотна економія пам'яті: код програми не дублюється при виклику другий копії.
7. Велика безпека: Адміністратор може подивитися, чим займаються співробітники, позбавити їх права на певні обчислювальні ресурси (займані іграми і тому подібними додатками, безпосередньо не відносяться до роботи), а так як зазвичай клієнтів не обладнають ні дисководами, ні вінчестерами, то зменшується ймовірність розкрадання інформації
8. Втрата терміналу - це втрата терміналу, а ніяк не даних або всієї попередньої роботи
9. Співробітники можуть бути по справжньому мобільні: для того, щоб отримати доступ до інформації, не потрібно звертатися до віддаленої станції. Вся інформація може бути доступна як загальний дисковий ресурс
10. Більш зручне забезпечення спільної роботи співробітників: зі свого терміналу Ви можете підключитися під логіном колеги і використовувати його дані або відразу його файли. (Дуже до речі зручно, якщо ваш колега знаходиться в іншому місті)
11. Термінал або клієнт може працювати під будь операційною системою.
12. Середній трафік між клієнтами і серверами рідко перевищує 100 Кбайт / с. Це значення може бути набагато менше, ніж трафік запитів / відповідей у великих базах даних. Отже, можна заощадити якщо Ви використовуєте комерційне приєднатися до них віддалених баз даних
13. Асимметричность трафіку: клієнти зазвичай посилають серверів в 10-15 разів менше трафіку, ніж повертають їм сервера додатків
14. Термінали не мають потреби в поліпшенні технічних характеристик, а простіше кажучи - в апгрейде (і можуть також не наражатися моральної амортизації)
15. На одному комп'ютері Ви зможете одночасно "запустити" додатка декількох операційних систем
Недоліки термінальних систем:
1. Втрата сервера додатків може надати дуже великий вплив на вирішення завдань, причому можливо для всіх співробітників
2. Трафік всередині мережі може виявитися дуже великим, можливо доведеться ділити мережу на сегменти
3. Трафік від серверів до клієнтів може бути занадто великим, неприйнятним для передачі по модемним каналах або Internet
4. На жаль, додатки, активно використовують відео, вимагають потужних мереж: мінімальні характеристики - 100 Мбіт / с
5. Не всі програмні пакети нормально ставляться до наявності декількох копій себе в пам'яті. Такі додатки можуть зажадати спеціального оточення або просто не працювати в оточенні сервера додатків
6. Клієнти не отримують окремі IP-адреси, що не дозволяє їм правильно авторизуватися в Internet, це більше проблема авторизації поштової системи, а не терміналів
E-MAIL: sales@computersd.com.ua
АДРЕСА: 49044, м. ДНІПРО, ВУЛ. Жуковського, БУД. 1
ТЕЛЕФОНИ: (050) 362-18-74, (073) 358-94-38, (097) 0474-250,
ГРАФІК РОБОТИ: З ПОНЕДІЛКА ПО П'ЯТНИЦЮ: 09: 00- 18:00 GMT + 2